donderdag 19 juni 2008

De prinsheerlijke Ben Barnes

Oke, mega-hottie-alert!!! In The Chronicles of Narnia: Prince Caspian speelt de mucho aantrekkelijke Ben Barnes de leading man. En ondanks dat de film mij totaal niet aanspreekt (ik heb deel 1 ook niet gezien) is deze Prince Charming reden genoeg om toch maar eens serieus te gaan nadenken over een eventueel bioscoop bezoek. Vanaf 2 juli draait de film in NL en als er nog meer van deze heerlijke pictures op blijven duiken, dan stijgt het bezoekersaantal zeker te weten met 1 (en ik hoor jullie denken 'plus 1, count me in!')
Benjamin Barnes werd geboren op 20 augustus 1981 in Engeland. De hunk van 1,85 meter is afgestudeerd aan de Kingston University. Ben haalde daar zijn beul in Engels en Drama. Naast de looks, brains en body beschikt de acteur ook nog eens over muzikale talenten. Hij kan namelijk zingen en speelt zowel de piano als drum. Hij zat in de band Hyrise, waarvan het nummer 'Leading Me On' in 2004 de titelsong was van het Europees Songfestival. Ben was afgelopen jaar naast Michelle Pfeiffer en Claire Danes te zien in de film Stardust. Nu te koop bij http://www.musicstore.nl/ voor €17,99. And believe me girls, he's so worth it!!!

Geen opmerkingen: