vrijdag 20 juni 2008

Dolly Parton is so funny!

Gisterenavond ben ik naar het concert van Dolly Parton in Ahoy, Rotterdam geweest. En het was echt SUPER!!! Wat kan ik zeggen, ja, ze is precies zoals je je voorstelt. Klein, blond, big hair, lange felrode nagels en jaja big boobies en een wespentaille.
Uiteraard zong de diva de gouwe ouwes, maar ook de recente nummers van haar nieuwe cd Backwoods Barbie sloegen aan bij het publiek. Oudjes als Two Doors Down, Coat of Many Colors, Islands in the Streams en natuurlijk 9 to 5 passeerde de revue. Bij die laatste twee nummers kwamen alle oudjes eindelijk van hun stoel af en om eens lekker mee te dansen. Kom op zeg mensen, Dolly is 62 jaar jong en die staat een anderhalf uur een geweldig, fabulous, super and did I mention f***ing fantastic performance te geven. Finally they were getting off those lazy butts! Gelukkig was mijn gezelschap wel in the mood om eens even lekker te grooven op Partons tunes.
Wist je trouwens dat Dolly op haar 20ste is getrouwd en nog steeds met dezelfde man is getrouwd? Ik dacht altijd dat ze er meerder boytoys op nahield. Tijdens het concert hield de ster van 1,52 meter dan ook na elk nummer een klein praatje waarin ze wat kleine details over haar leven vertelde. Wat het geheel erg intiem, vertrouwelijk en familiar maakte. Leuk om te horen was dat Dolly haar vent niet verloren had aan Jolene. Dat heb ik nou altijd gedacht. Daarnaast zit de zangeres vol met zelfspot en zoveel humor. Voorbeeldje; "I appreciate you guys buying tickets, 'cause you know, I need the money. It costs a lot to look this cheap". Dus wil je ook een steentje bijdragen aan Dolly's nip & tuck? Kijk dan op musicstore.nl en koop voor €21,99 Backwoods Barbie. En let me tell you something dat is de cd totally waard!

Geen opmerkingen: