vrijdag 19 januari 2007

Jessica Alba een veelbekeken actrice

Wat voor Jessica Alba en haar vriendje Cash Warren, en lief romantisch dagje strand in Miami had moeten zijn, werd een regelrechte vieze mannetjes staarwedstrijd. Kijk die gozers eens kijken! Ik vraag me af hoe ze daar mee om gaan. Al die mensen die constant naar je kijken en laten we hopen dat ze het daarbij houden. Zou er een bodyguard in de buurt zijn? Wat als iemand nu eens denk 'ik ga er gewoon op af en pak d'r beet, wat heb ik te verliezen?'. Er zijn van die gekken en ik kan het weten, want toen Brad Pitt in Nederland was voor Ocean's Twelve ging ik samen met vrienden even een kijkje nemen. Perongeluk express kwamen we uit bij een hotel waar Brad net uit uit wilde lopen. Ik stond vooraan en toen Brad langs liep en zag ik dat iedereen hem aanraakte en ja dames toen heb ik Brad zijn heerlijke biceps aangeraakt. Maar goed, waar ik heen wil is dat je meegesleurd kan worden in het gevoel van 'wat kan mij het schelen, deze kans krijg ik nooit meer, ik doe het gewoon'. Dat van mij was natuurlijk niet ernstig, maar er zijn mensen die het daar niet bij laten. Die veel te ver gaan en die helemaal doordraaien. Over celebs stalkers gesproken, wist je dat op 30 maart 1981, toenmalige President van de Verenigde Staten, Ronald Reagan werd neergeschoten door de stalker van actrice Jodie Foster? John Hinckley was geobsedeerd door Jodie en de film Taxi Driver, waarin zij speelde. In die film probeert Travis Bickle, gespeeld door Robert De Niro, een presidentiele kandidaat neer te schieten. Hinckley wilde zijn liefde voor Foster bewijzen door dit in het echt te doen. In een brief liet hij haar weten dat hij het allemaal voor haar had gedaan. Gelukkig overleefde Reagan de aanslag.

Geen opmerkingen: