zaterdag 27 januari 2007

Arme Paris Hilton

Oh my gosh, deze meid heeft ook geen geluk. Eerst een sex tape, dan wordt d'r mobieltje gejat en nu dit. Dinsdag 23 januari 2007 is de site www.parisexposed.com online gegaan. Je een abonnement nemen voor $39,97 om deze site te mogen bekijken. Hier staan persoonlijke items van Ms. Hilton op. Het lokkertje is een filmpje van Paris in een bubbelbad. Hoe komen ze hier aan vraag je je af? Nou het blijkt dat Paris vergat een rekening te betalen van, voor haar, een lullige $208. Laat dit nou net van de Los Angeles storage facility te zijn, een opslagbedrijf. In November 2005 werden daarom alle spullen uit de locker verkocht aan een paar (slimme) mensen die er nu geld aan willen verdienen. Ik heb een paar foto's gezien, via websites en ze zijn best pikant en erg persoonlijk. Paris die aan het blowen is, Paris en Nicole toen ze nog heel jong waren, een id-kaart van Paris en Nicole, een brief van Paris aan Nick Carter en heel veel kiekjes gemaakt tijdens feestjes. Ik vind het eigenlijk wel zielig voor haar. Ik ga proberen zo veel mogelijk positieve dingen over Paris te schrijven. Ik ga tegen de rest van de wereld schoppen en zeggen dat Paris hot is. Lekker puh, stelletje negatieve jaloerse types. Ik zet de knop om, nu jullie nog.

Geen opmerkingen: