zondag 14 januari 2007

Half Their Size

Ik weet niet of jullie bekend zijn met het wekelijkse Amerikaanse tijdschrift People. Well you should! (Gewoon te koop in de boekhandel.) Niet alleen staat het vol met celebrity's, wat natuurlijk helemaal mijn ding is, maar er staan ook veel human interest verhalen in. Echt goede verhalen over een ernstige of juist leuke gebeurtenis in iemand z'n leven. Verder staan er serieuze recensies in over cd's, boeken, films en tv-series. Maar goed waar ik het over wil hebben is de editie van 8 januari 2007. Het is een special double issue, waarin weer veel aandacht wordt besteed aan het steeds terugkerende item Half Their Size. Zowel vrouwen als mannen die de helft van hun gewicht zijn kwijtgeraakt. Onwaarschijnlijk, maar waar, ik bedoel ongelooflijk, echt waar, die mensen zien er nu zo goed uit. Niet dat ik iets tegen dik heb, ik houd wel van een beetje volslank, maar deze mensen waren zo dik dat het slecht voor hun gezondheid was en dat is natuurlijk niet goed. Zeker niet als je er blijkbaar wat aan kan doen. Het is echt zo unbelievable, ik vind het zo knap van die mensen. Ik raad iedereen aan even te kijken op www.people.com en dan even zoeken naar Half Their Size. Je zult je ogen niet geloven en voor iedereen die probeert af te vallen, zie het is mogelijk!!!

Geen opmerkingen: