zaterdag 14 november 2009

Confessions of your blogger

Zal ik even heel, heel heel eerlijk zijn? Ik schreef eerder over Kellan Lutz, maar ik vind de andere 'Twilight'-acteurs eigenlijk veel leuker. Net als de meeste vind ik Robert Pattinson woest aantrekkelijk, maar mijn secret crush? De acteur waarvoor ik op het internet ben gegaan om uit te zoeken wie hij is, dat is ..... Jackson Rathbone. Oftewel de vampier Jasper Hale. Hij heeft iets mysterious, intelligents en een bepaalde je ne sais quoi. Hij is obvious geen standaard hunk en doet me denken aan een andere non-conventional hottie: Matthew Gray Gubler aka Spencer Reid uit 'Criminal Minds'. Een serie waar Jackson trouwens een gastrolletje in heeft gehad. Beidde heren weten me enorm te fascineren. Vandaar dat ik ook weer enorm uitkijk naar nieuw werk van Jay en Matt, want hoe bekender ze worden, hoe meer ze worden geinterviewd en hoe meer ik te weten kom over mijn sweethearts!

Geen opmerkingen: